Persbericht

Woensdag 18 maart zijn de Gemeenteraadsverkiezingen. Kom je problemen tegen met toegankelijkheid bij het stemmen? Of is de toegankelijkheid juist goed geregeld?

> Deel je ervaring bij het Meldpunt onbeperkt stemmen.

Je kan hier positieve en negatieve ervaringen delen. Je melding kan gaan over de toegankelijkheid van het stembureau of stembiljet. Maar ook over hoe mensen op het stembureau met jou omgaan. Of bijvoorbeeld over de toegankelijkheid van de partijprogramma’s van politieke partijen.

De meldingen helpen ons om bij de landelijke politieke en bij de gemeentes duidelijk te maken wat er beter moet. Dit is belangrijk, want iedereen moet kunnen stemmen. Bij deze verkiezingen komt er ook een specifiek rapport over meldingen in de gemeente Borne.

Invullen kan tot en met 24 maart.

> Deel jouw ervaring

Stichting Twente Toegankelijk,

Marianne Stevelink, voorzitter